مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-09سياسي

تشکیل کمیته مشاوران نخبه در «نهاجا»/ طبق بیانیه گام دوم انقلاب عمل می کنیم


کمیته ای را به عنوان مشاوران نخبه فرمانده «نهاجا»ایجاد کرده ایم و بر اساس اصول خاص، افراد نخبه و جوان در پایگاه های مختلف شناسایی و وارد این کمیته شده اند.

- ، مراسم رونمایی از چندین عنوان کتاب دفاع مقدس و سامانه کانون ارزیابی و رشد افسران نهاجا با رویکرد شایسته سالاری، نخبه پروری و ارتقاء نخبگان نهاجا ، صبح امروز (پنجشنبه) با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد.

امیر نصیرزاده در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از توان رزمی نیروی هوایی و خدمت رسانی کادر درمانی این نیرو در نقاط مختلف کشور به بیماران کرونایی، در خصوص اهمیت سامانه ارزیابی عملکرد افسران نهاجا ، گفت: سامانه کانون ارزیابی و رشد افسران نهاجا بر اساس نظرات فرماندهی کل ارتش تهیه شده است و حضور او در مراسم امروز نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

وی افزود: بر اساس تاکیدات فرمانده کل ارتش یکی از وظایف ما اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، بر همین اساس تمامی برنامه های آموزشی و تربیتی در نیروی هوایی بر اساس بیانیه گام دوم تدوین و تطبیق داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته مشاوران نخبه در «نهاجا»/ طبق بیانیه گام دوم انقلاب عمل می کنیم

تشکیل کمیته مشاوران نخبه در «نهاجا»/ طبق بیانیه گام دوم انقلاب عمل می کنیم