مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-09سياسي

یادواره شهدای منطقه جاورده و دشت آزادی از توابع شهرستان کهگیلویه برگزار شد


یادواره پایگاهی شهدای منطقه جاورده و دشت آزادی از توابع بخش چاروسا شهرستان کهگیلویه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد یادواره پایگاهی شهدای منطقه جاورده و دشت آزادی از توابع بخش چاروسا شهرستان کهگیلویه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

سرهنگ سید حمزه محقق ابتدا ضمن تشکر از برگزار کنندگان این یادواره اظهار کرد: امروزه یاد و خاطره شهدا را زنده کردن کمتر از شهادت نیست و برگزاری یادواره ها باعث می شود که رشادت ها و جانفشانی های شهدا برای نسل جدید باز گو شود تا شهدا برای نسلها شناخته شود.

در ادامه حجت الاسلام اسماعیل صلواتی گفت: حقیقتا شهدا زنده های جاویدان هستند که لحظه به لحظه ی زندگی ما را مشاهده می کنند و انتظار آنها از ما این است که راه آنها را با اخلاص ادامه دهیم و از آرمان های انقلاب اسلامی محافظت کنیم.

امام جمعه قلعه رییسی تصریح کرد: در طول تاریخ بشریت تمام تلاش کسانیکه در تحت ولایت شیطان بودند این بود که از ساحت مقدس ولایت معصومین و حجت های خدا قداست زدایی کنند در همه عصرها این تقابل ها این هنر شیطانی اهل ولایت شیطان است یک روز در زمان پیامبر اکرم (ص) و اوج این هنر شیطانی را در زمان ولایت مولا علی علیه السلام در سقیفه بنی ساعده می بینیم و در زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای منطقه جاورده و دشت آزادی از توابع شهرستان کهگیلویه برگزار شد

یادواره شهدای منطقه جاورده و دشت آزادی از توابع شهرستان کهگیلویه برگزار شد