مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-09سياسي

توسعه درس آشنایی با علوم و دفاع مقدس در دانشگاه های استان سمنان


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از توسعه درس آشنایی با علوم و دفاع مقدس در دانشگاه ها و مراکز آموزشی سطح استان و همچنین کیفیت بخشی به این درس خبر داد.

- ، سرهنگ محمد حسن سلامی صبح پنجشنبه در مراسم تجلیل از اساتید درس معارف دفاع مقدس سمنان در سالن جلسات مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، از توسعه درس آشنایی با علوم و دفاع مقدس در دانشگاه ها و مراکز آموزشی در سطح استان خبر داد و تاکید کرد: بررسی، تجزیه و تحلیل علل و موانع موجود در عدم توسعه و کمیت و کیفیت ارائه این درس در دانشگاه ها با استفاده از نشست های تخصصی راهبرد ما در این زمینه است.

وی با اشاره به ارائه پیشنهادها و راهکارهای مناسب برای توسعه درس معارف دفاع مقدس در تمامی دانشگاه های استان سمنان، افزود: چگونگی ایجاد جذابیت و انگیزه در دانشجویان در انتخاب این درس یکی دیگر از مسائل مرتبط با این حوزه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه در نشست های تخصصی به دنبال بازخورد تدریس این درس در دانشگاه ها برای دانشجویان پس از پایان هر ترم تحصیلی هستیم، گفت: درس دفاع مقدس فرصت مناسبی برای اشاعه مجاهدت های ایثارگران غیور است و لذا برای ما اهمیت بسزایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه درس آشنایی با علوم و دفاع مقدس در دانشگاه های استان سمنان

توسعه درس آشنایی با علوم و دفاع مقدس در دانشگاه های استان سمنان