مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-09اقتصادي

عبور ایران از پیک پنجم کرونا / ورود 16میلیون دُز واکسن به کشور در هفته جاری


سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اعلام ورود حدود 16 میلیون دُز واکسن به کشور در هفته جاری، در عین حال جزییات ورود محموله های واکسن طی هفته آینده و مهرماه را نیز تشریح کرد.

- ورود 16میلیون دُز واکسن کرونا به کشور در هفته جاری/ واردات 14میلیون دُز دیگر در هفته آتی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اعلام ورود حدود 16 میلیون دُز واکسن به کشور در هفته جاری، در عین حال جزییات ورود محموله های واکسن طی هفته آینده و مهرماه را نیز تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رییسی در این باره گفت: خوشبختانه از شب گذشته تا کنون یک محموله 500 هزار دوزی و یک محموله 5 میلیون دوزی به فرودگاه رسیده است.

وی افزود: در این هفته جدای از این مقدار واکسن، 11 میلیون دوز دیگر هم دریافت کرده بودیم که با این محموله جدید به حدود 16 میلیون دوز می رسد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه در هفته آینده هم ورود حداقل 14 میلیون دوز دیگر واکسن را شاهد خواهیم بود، گفت: خبر خوب دیگر اینکه قطعی شده است در مهرماه 30 میلیون دوز واکسن دیگر وارد کشور شود که با این حجم از واکسن وارد شده برای گروه هدف اول که 61 میلیون و 200 هزار نفر هستند دوز اول کامل خواهد شد و دوز دوم کسانی که نوبت شان خواهد رسید هم کامل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور ایران از پیک پنجم کرونا / ورود 16میلیون دُز واکسن به کشور در هفته جاری

عبور ایران از پیک پنجم کرونا / ورود 16میلیون دُز واکسن به کشور در هفته جاری