مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-09اقتصادي

برگزاری چهارمین نشست کارگروه بلندپایه بازبینی راهبرد بلندمدت اوپک


چهارمین نشست کارگروه بلندپایه بازبینی استراتژی بلندمدت اوپک به ریاست نماینده ایران در هیئت عامل اوپک برگزار شد.

- به نقل از وزارت نفت، چهارمین نشست کارگروه بلندپایه بازبینی راهبرد بلندمدت اوپک (OPEC Long-Term Strategy, LTS) عصر دیروز (چهارشنبه، 17 شهریورماه) با حضور نمایندگان کشورهای عضو اوپک و به ریاست امیرحسین زمانی نیا، نماینده ایران در هیئت عامل اوپک به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد.

زمانی نیا در این نشست با یادآوری خلاصه ای از مباحث مطرح شده در سومین نشست این کارگروه که خردادماه 1400 برگزار شد از دبیرخانه اوپک برای تهیه و ارسال گزارش فنی به نمایندگان کشورهای عضو اوپک تشکر کرد.

محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل اوپک در این نشست با بیان مقدمه ای کوتاه از فرآیند بازبینی راهبرد بلندمدت اوپک در سه نشست گذشته، به اهمیت سناریوهای مختلف طراحی شده برای رویارویی با تردیدهای پیش روی بازار نفت در بلندمدت پرداخت و اشاره کرد که گزارش دبیرخانه اوپک، موضوع تحول در سیاست های انرژی در سطح جهان و پیامدهای این تحولات برای چشم انداز عرضه و تقاضای جهانی نفت را مورد توجه قرار داده است.

دبیرکل اوپک، چشم انداز مصرف جهانی نفت در بخش های مختلف به ویژه بخش حمل و نقل و سرمایه گذاری کافی برای عرضه نفت را از جمله مهمترین چالش های پیش روی اوپک دانست و تأکید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهارمین نشست کارگروه بلندپایه بازبینی راهبرد بلندمدت اوپک

برگزاری چهارمین نشست کارگروه بلندپایه بازبینی راهبرد بلندمدت اوپک