مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 06:202021-09-09دانش

جزییات مدل جدید پذیرش دانشجو


وزیر علوم جزییات طرح پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری با رساله کاربردی را تشریح کرد و گفت که برای تغییر روسای دانشگاه ها عجله نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محمدعلی زلفی گل درباره جزییات طرح پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری با رساله کاربردی گفت: تصمیم ما بر این است که یک نظام پیشنهادات را شکل دهیم که در این نظام پیشنهادات صنایع خصوصی دولتی ارائه شود و هر ایرانی بتواند نیازهایی را که تشخیص می دهد برای کشور لازم است در فرمی مطرح کرده و از طریق سامانه برای وزارت علوم ارسال کند که بعد از داوری علمی، نیازها و اولویت های تحقیقاتی جامعه در پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه شود.

وی ادامه داد: سپس در دانشگاه ها از اساتید بخواهیم در راستای نیازهایی که در پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه شده طرح تحقیقاتی در راستای تحقق آن نیاز بنویسند و در آن مشخص کنند که چند دانشجوی دکتری و یا ارشد نیاز دارند.

وزیر علوم افزود: پس از آنکه طرح تحقیقاتی مذکور در گروه و دانشکده مربوطه تصویب شد، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برای آن دانشجوی شبانه و روزانه و نوبت اول و دوم که جذب می کنیم، دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری با رساله کاربردی جذب کنیم که خروجی و ارزشیابی پایان نامه آن مقاله نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مدل جدید پذیرش دانشجو

جزییات مدل جدید پذیرش دانشجو