مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-09اجتماعي

معلمان با واکسیناسیون به بازگشایی مدارس کمک کنند


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: با واکسیناسیون 100 درصدی معلمان و کادر مدارس بازگشایی مدارس و تحصیل حضوری دانش آموزان تسهیل خواهد شد.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: با واکسیناسیون 100 درصدی معلمان و کادر مدارس بازگشایی مدارس و تحصیل حضوری دانش آموزان تسهیل خواهد شد.

بهروز ندایی 18شهریورماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: واکسیناسیون معلمان از مرداد ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و باید تا اواسط مهرماه این روند کامل شده و شرایط مناسب را در ایمنی معلمان و کادر مدارس شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هرچند شروع مدارس به روش ترکیبی مجازی و حضوری خواهد بود اما به تدریج پیش بینی می شود فعالیت مدارس به صورت حضوری باشد که زیرساخت های مورد نیاز برای این امر باید فراهم آید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل افزود: آموزش غیرحضوری دانش آموزان در دو سال اخیر برخی معایب همچون افت تحصیلی و چاقی دانش آموزان را به دلیل کم تحرکی به دنبال داشته که امیدواریم هر چه سریعتر حضور دانش آموزان را در مدارس شاهد باشیم.

ندایی با اشاره به فعالیت مناسب نهضت سوادآموزی در جذب جاماندگان از تحصیل گفت: آموزش و پرورش با پوشش 100 درصدی در مقطع دبستان از تولید بیسواد جلوگیری می کند و قطعا رفته رفته به پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان با واکسیناسیون به بازگشایی مدارس کمک کنند

معلمان با واکسیناسیون به بازگشایی مدارس کمک کنند