مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-09اجتماعي

کلاس های درس از آبان ماه حضوری می شود


مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: مدارس از مهرماه آغاز به کار و کلاس های درس از آبان طبق پیش بینی های به عمل آمده به صورت حضوری برگزار می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: مدارس از مهرماه آغاز به کار و کلاس های درس از آبان طبق پیش بینی های به عمل آمده به صورت حضوری برگزار می شود.

حسن مظفری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با بازگشایی مدارس، اظهار کرد: فعالیت مدارس و فرآیند آموزشی از مهرماه آغاز خواهد شد که بازگشایی در مهرماه به صورت غیرحضوری و فرآیند تعلیم و تربیت از طریق فضای مجازی صورت خواهد گرفت اما از آبان ماه طبق پیش بینی های به عمل آمده به صورت حضوری خواهد بود.

وی افزود: همچنین با هماهنگی ستاد کرونا، مدارس دورافتاده با تعداد دانش آموزان کمتر از 20 نفر، کلاس درس به صورت حضوری برگزار می شود، چون در بسیاری از این مناطق امکان دسترسی دانش آموزان به فضای مجازی میسر نیست و به دلیل دوری راه دسترسی به درسنامه ها به سختی اتفاق می افتد.

این مسئول در رابطه با واکسیناسیون معلمان، ادامه داد: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در پایگاه های متمرکز 82 درصد همکاران واکسینه شده اند.

همچنین به تعدادی از همکاران در مراکز دیگر واکسن تزریق شده که در مجموع حدود 90 درصد همکاران شاغل در استان واکسینه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های درس از آبان ماه حضوری می شود

کلاس های درس از آبان ماه حضوری می شود