مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-09بين الملل

کاخ سفید صدمات جانی ناشی از حمله موشکی ایران را دستکاری کرد!


سخنگوی اسبق پنتاگون طی سخنانی از فشار کاخ سفید برای کمرنگ جلوه دادن صدمات جانی وارد شده به نظامیان آمریکایی حاضر در پایگاه نظامی عین الاسد به هنگام حمله موشکی ایران خبر داد.

- به نقل از گاردین، یک سخنگوی ارشد پنتاگون در دولت ترامپ، طی سخنانی گفت که کاخ سفید از پنتاگون خواسته بود تا ارائه گزارش های مربوط به صدمات جانی وارد شده به سربازان آمریکایی در جریان حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد عراق را به تعویق انداخته و تا حد ممکن آن را کوچک و ناچیز جلوه دهد.

بر اساس این گزارش، آلیسیا فرح همچنین از نقش ترامپ در کوچک جلوه دادن صدمات جانی وارد شده به نظامیان آمریکایی حاضر در پایگاه نظامی عین الاسد پرده برداشته و گفت که کاخ سفید از پنتاگون خواسته بود تا این صدمات را در حد سردردهای جزیی جلوه داده و صحبتی از آسیب مغزی وارد شده به نظامیان آمریکایی به میان آورده نشود.

به گفته این سخنگوی اسبق پنتاگون، گزارش ها حاکی از وارد شدن آسیب مغزی به دستکم 100 نظامی آمریکایی در حمله موشکی ایران به دو پایگاه نظامی آمریکایی ها در عراق است.

فرح در ادامه سخنان خود گفت: وقتی ترامپ ادعا کرد که در پی این حمله هیچگونه صدمات جانی وجود نداشته، در آن زمان که ما این حقایق را در اختیار رییس جمهور قرار دادیم و سخنانش درست بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید صدمات جانی ناشی از حمله موشکی ایران را دستکاری کرد!

کاخ سفید صدمات جانی ناشی از حمله موشکی ایران را دستکاری کرد!