مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-09اقتصادي

برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه صنعت ساختمان اربیل


پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، املاک و سرمایه گذاری در ساختمان در اربیل عراق صبح با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی آغاز به کار کرد.

- پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، املاک و سرمایه گذاری در ساختمان در اربیل عراق صبح با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، در این نمایشگاه که در محل نمایشگاه های بین المللی شهر اربیل عراق آغاز شده و تا فردا 19 شهریور ماه جاری ادامه خواهد داشت، 14 شرکت دانش بنیان به ارائه محصولات و عرضه توانمندی های خود می پردازند.

این نمایشگاه صبح امروز با حضور بیش از 150 شرکت و در حضور وزیر مسکن و عمران کردستان عراق و سرکنسول و رایزن اقتصادی ایران افتتاح شد.

در روز اول این نمایشگاه، نشست معرفی پروژه های ساختمانی و زیرساختی اربیل، توسط معاون وزیر مسکن و عمران اقلیم کردستان، مقامات و مسئولان و با حضور تجار و بازرگانان برگزار شد.

یکی از برنامه های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت های دانش بنیان، حمایت از حضور آن ها در نمایشگاه های معتبر بین المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه صنعت ساختمان اربیل

برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه صنعت ساختمان اربیل