مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-09پزشكي

واکسیناسیون پرسنل سینماهای مشهد به مناسبت روز سینما انجام می شود


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از انجام واکسیناسیون کرونای هنرمندان و واکسیناسیون پرسنل سینماها به مناسبت روز ملی سینما خبر داد.

- حمیدرضا رحیمی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه کارکنان سینما جزو قشر هنرمندان قرار دارند و سینماها جز مشاغل پر خطر از نظر ارتباط با شهروندان به شمار می آید و به طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند، هماهنگی هایی جهت انجام واکسیناسیون این افراد به مناسبت روز ملی سینما انجام شده است.

بر این اساس قرار است که محل واکسیناسیون آن ها را مرکز بهداشت با سینماها هماهنگ کند اما احتمال دارد که واکسیناسیون آن ها در مرکز واکسیناسیون مشهدمال انجام شود چراکه این مجموعه ظرفیت پذیرش و واکسیناسیون افراد با تعداد بالاتری را دارد.

وی با اشاره به انجام واکسیناسیون هنرمندان افزود: دستورالعمل واکسیناسیون هنرمندان ابلاغ شده و با هماهنگی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و مرکز بهداشت استان واکسیناسیون این قشر نیز آغاز شده و مشکلی برای واکسیناسیون این گروه شغلی و دیگر گروه های شغلی نداریم.

برای تزریق دوز دوم آسترازنکا هرچه سریعتر مراجعه شود مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به این که دوز دوم واکسن ها باید هرچه سریعتر تزریق شود تا بتوان سراغ دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون پرسنل سینماهای مشهد به مناسبت روز سینما انجام می شود

واکسیناسیون پرسنل سینماهای مشهد به مناسبت روز سینما انجام می شود