مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-09اقتصادي

فعالیت 1420 کارخانه شالیکوبی در گیلان/ 600 کارخانه اصلاح شدند


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به فعالیت هزار و 420 کارخانه شالیکوبی در استان، گفت: بیش از 600 کارخانه ساختار خود را برای کاهش ضایعات برنج اصلاح کرده اند.

- ، مسعود الماسی ظهر پنج شنبه در حاشیه افتتاح یک کارخانه شالیکوبی در شفت با اشاره به اینکه گیلان یکی از بخش های بسیار قوی صنایع تبدیلی کشور را دارد، اظهار کرد: دو هزار و 100 واحد صنایع تبدیلی در استان گیلان فعال هستند.

وی با بیان اینکه از این نظر استان گیلان در جایگاه نخست کشور قرار داشته باشد، ادامه داد: از مجموع این تعداد، هزار و 420 کارخانه مربوط به حوزه شالیکاری و صنایع تبدیلی برنج است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت این تعداد نشان دهنده اهمیت توجه به تولید برنج و صنایع وابسته به آن است، افزود: در زمینه اصلاح ساختار کارخانجات شالیکوبی طی سال های اخیر اقداماتی انجام شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 600 کارخانه شالیکوبی در قالب طرح اصلاح ساختار تغییراتی در عملکرد خود به وجود آورده اند که در کاهش ضایعات برنج بسیار تأثیرگذار است.

کاهش 45 هزار تنی برنج با اصلاح ساختار کارخانجات شالیکوبی الماسی با اشاره به اینکه با اصلاحات انجام شده طی سال های اخیر شاهد کاهش 45 هزار تنی ضایعات برنج بوده ایم، گفت: کاهش ضایعات برنج به افزایش درآمد و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 1420 کارخانه شالیکوبی در گیلان/ 600 کارخانه اصلاح شدند

فعالیت 1420 کارخانه شالیکوبی در گیلان/ 600 کارخانه اصلاح شدند