مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-09سياسي

خشونت خانگی و مسائل بین زن و شوهر در صدر آمار اورژانس اجتماعی


خشونت خانگی، مسائل بین زن و شوهر و به طور کلی حوزه آسیب های مربوط به خانواده جدی ترین و اساسی ترین موضوعاتی است که در صدر آمار اورژانس اجتماعی قرار دارد و حدود 38 درصد از آمار اورژانس اجتماعی را به خود اختصاص داده است.

- رییس اورژانس اجتماعی کشور، گفت: خشونت خانگی، مسائل بین زن و شوهر و به طور کلی حوزه آسیب های مربوط به خانواده جدی ترین و اساسی ترین موضوعاتی است که در صدر آمار اورژانس اجتماعی قرار دارد و حدود 38 درصد از آمار اورژانس اجتماعی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود علیگو در نشستی که امروز (18 شهریور) در معاونت امور زنان و خانواده با فعالین سیاسی و اجتماعی حوزه زنان و خانواده تشکیل شد، اظهار کرد: یکی از مسایل جدی دختران فرار از منزل است که ما از آن به عنوان سومین آیتم آسیب زنان و دختران یاد می کنیم، معاونت امور زنان می تواند آموزشهای عمومی در سطح جامعه را با همکاری رسانه های کشور انجام دهد و حتی از ظرفیت شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز می توان در این راستا استفاده کرد.

وی افزود: تا به امروز موضوع خشونت خانگی متوجه فرد خشونت دیده بود و ما با توجه به نکاتی که در مجلس طی یک سال گذشته بحث شد و با توجه به سخن مقام معظم رهبری که گفتند خانه باید برای زندگی زن امن باشد؛ طرحی را تدوین و موضوع را به سمت مرتکب خشونت چرخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشونت خانگی و مسائل بین زن و شوهر در صدر آمار اورژانس اجتماعی

خشونت خانگی و مسائل بین زن و شوهر در صدر آمار اورژانس اجتماعی