مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-09سياسي

ارزش های دفاع مقدس اخلاق را در جامعه تقویت می کند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: ارزش های دفاع مقدس اخلاق، معنویت، بصیرت، خودباوری، استقامت و مقاومت را در جامعه تقویت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی پیش از ظهر امروز در نشست علمی تخصصی و تجلیل از استادان درس دفاع مقدس استان سمنان که در سالن جلسات مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس دوران با عظمتی در تاریخ این کشور بود که همه مجاهدت های انجام شده برای انقلاب در آن دوران تعریف شده است.

وی با بیان این که دفاع مقدس قله پیروزی ها و دستاوردهای عظیم برای انقلاب بود، افزود: ارزش های دفاع مقدس اخلاق، معنویت، بصیرت، خودباوری، استقامت و مقاومت را در جامعه تقویت می کند و ضرورت دارد این ارزش ها در بین اقشار جامعه به ویژه جوانان که مصداق عینی آن دانشجویان هستند، گسترش یابد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان نقش دشمن را در بی ارزش کردن ارزش های انقلاب اسلامی به ویژه ارزشهای دفاع مقدس بسیار مهم و حیاتی خواند و گفت: زیرسؤال بردن ارزش های نظام جمهوری اسلامی یکی از نقشه های اصلی دشمنان برای انحراف مردم به خصوص جوانان از مسیر انقلاب است و ما وظیفه داریم در دوران دانشجویی برای ساخته شدن جوانان در مسیر انقلاب تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش های دفاع مقدس اخلاق را در جامعه تقویت می کند

ارزش های دفاع مقدس اخلاق را در جامعه تقویت می کند