مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-09حوادث

رعایت نکردن نکات ایمنی در مصرف گاز سبب بروز حادثه فوتی در ایلام شد


مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: عدم رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز، منجر به بروز حادثه فوتی در روز گذشته منزل مسکونی در ایلام شد.

- عباس شمس الهی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مسوولیت صحت اجرای لوله کشی داخل ساختمان و انجام تغییرات آن در حیطه وظایف شرکت گاز نیست و توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان نظارت و تاُیید می شود و شرکت گاز صرفاً در راستای مسوولیت های اجتماعی در قبال شهروندان، پوشش بیمه ای حوادث ناشی از گاز برای جبران بخشی از خسارات وارده به مشترکین را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه مسوولیت قانونی شرکت گاز استان در حوادث گاز، صرفاً مربوط به خطوط تغذیه، شبکه توزیع داخل شهری و روستایی، تأسیسات و ایستگاه های گاز و نیز انشعابات علمک مشترکین تا محل نصب کنتور است، افزود: اکثر حوادث داخل منازل و اتفاقات ناشی از آن، به دلیل استفاده از وسایل گاز سوز غیر استاندارد یا رعایت نکردن الزامات و نکات ایمنی در مصرف گاز است.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه انفجار اخیر در یکی از محلات شهر ایلام که باعث فوت یک نفر و همچنین بروز خسارت های مالی شد، گفت: طی بازرسی کارشناسان ایمنی واحد HSE این شرکت از منزل مسکونی حادثه دیده، مشاهده شده که یکی از شیرهای بلا استفاده گاز داخل آشپزخانه منزل مذکور، فاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت نکردن نکات ایمنی در مصرف گاز سبب بروز حادثه فوتی در ایلام شد

رعایت نکردن نکات ایمنی در مصرف گاز سبب بروز حادثه فوتی در ایلام شد