مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-09سياسي

خوزستان نیازمند سند توسعه است / اختیارات به استان بازگردد


وزیر کشور با بیان اینکه برای خوزستان نیازمند سند توسعه و پیشرفت هستیم و براساس این سند اختیارات و منابع در اختیار استان قرار داده خواهد شد، - ایسنا/خوزستان وزیر کشور با بیان اینکه برای خوزستان نیازمند سند توسعه و پیشرفت هستیم و براساس این سند اختیارات و منابع در اختیار استان قرار داده خواهد شد، گفت: اختیارات باید به استان بازگردد تا استاندار بتواند به کمک مدیران استانی، مشکلات را حل کند.

احمد وحیدی در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان که امروز 18 شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این نظام یک امانت است و اگر این امانت درست نگهداری شود، همان پیمانی است که با خداوند بسته ایم و اگر در این مسیر سستی کنیم، قطعا نقض عهد کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی استاندار جدید خوزستان افزود: استاندار جدید خوزستان دارای شخصیتی علمی، عملی، انقلابی و مردمی است و انتخاب ایشان نشان دهنده آن است که خوزستان ظرفیت های بزرگی در پرورش نیروهای متخصص و توانمند دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه مسایل خوزستان در حوزه کشاورزی و آب بسیار مهم هستند، گفت: استاندار جدید خوزستان متخصص این حوزه است و متناسب با فوری ترین نیازهای استان، انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان نیازمند سند توسعه است / اختیارات به استان بازگردد

خوزستان نیازمند سند توسعه است / اختیارات به استان بازگردد