مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-09اقتصادي

«ورشکستگی تامین اجتماعی»، تعبیری غیر کارشناسانه و غلط است


مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ ضمن تشریح چالش های پیش روی سازمان تامین اجتماعی، ورشکستگی سازمان تامین اجتماعی را تعبیری غیر کارشناسانه و غلط توصیف کرد و گفت: - ورشکستگی تامین اجتماعی ، تعبیری غیر کارشناسانه و غلط است مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ ضمن تشریح چالش های پیش روی سازمان تامین اجتماعی، ورشکستگی سازمان تامین اجتماعی را تعبیری غیر کارشناسانه و غلط توصیف کرد و گفت: با برنامه ریزی علمی در مدیریت منابع و مصارف می توان علاوه بر ارزش افزوده از نقطه سر به سر عبور کرد و تراز مالی منابع و مصارف سازمان را نیز ارتقا بخشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیری گنجه چالش های پیش روی سازمان تامین اجتماعی را در سه شاخص نشانه ها ، عارضه ها و دلایل ریشه ای دانست و افزود: کسری نقدینگی، نارضایتی، نیروهای ناکارآمد، کسری تعهدات و برخی انتصابات را می توان به عنوان مهم ترین چالش ها در شاخص نشانه ها برشمرد.

وی ضمن تشریح شاخص عارضه ها گفت: از جمله مهمترین چالش ها در این بخش می توان به دارایی های غیر مولد، حجم کم سرمایه گذاری ها، فقدان مدیریت هزینه و درآمدهای ناهمسوی ذینفعان و قوانین تعهد آور اشاره کرد.

امیری گنجه، ورشکستگی سازمان تامین اجتماعی را تعبیری غیر کارشناسانه و غلط توصیف کرد و گفت: یکی از عمده ترین مشکلات سازمان تامین اجتماعی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ورشکستگی تامین اجتماعی»، تعبیری غیر کارشناسانه و غلط است

«ورشکستگی تامین اجتماعی»، تعبیری غیر کارشناسانه و غلط است