مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-09سياسي

حمایت از بخش خصوصی شاه بیت تحقق اهداف دولت است


استاندار فارس با بیان اینکه مدیریت بیماری کرونا و رسیدگی به معیشت مردم دو اولویت اصلی دولت و رییس جمهور است، گفت: حمایت از بخش خصوصی شاه بیت تحقق این دو هدف مهم است.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه مدیریت بیماری کرونا و رسیدگی به معیشت مردم دو اولویت اصلی دولت و رییس جمهور است، گفت: حمایت از بخش خصوصی شاه بیت تحقق این دو هدف مهم است.

عنایت الله رحیمی پنج شنبه 18 شهریور در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با بیان اینکه کرونا بر اقتصاد و زندگی مردم تاثیر گذار است و تامین معیشت مردم نیز از مسیر سرمایه گذاری و تولید حاصل می شود، اظهار کرد: شورای گفتگو می تواند با ارائه راهکارها و زدودن موانع از پیش پای تولید و سرمایه گذاری بخش خصوصی در رفع مشکلات کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.

او با تاکید بر این که نگاه جامع و کارشناسانه باید بر جلسات شورای گفتگو حاکم باشد، ادامه داد: خوشبختانه پیشنهادات شورای گفتگوی استان فارس در زمینه اصلاح آیین نامه و شیوه ها و همچنین اصلاح قوانین در سطح کشور موثر بوده است.

استاندار فارس با اشاره به این که فعالیت های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در چند سال اخیر دارای ارزش معنوی و حقوقی بوده است، گفت: اگر مجموعه این فعالیت ها به صورت مجلد عرضه شود به عنوان تجربه ای ارزشمند برای حل مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از بخش خصوصی شاه بیت تحقق اهداف دولت است

حمایت از بخش خصوصی شاه بیت تحقق اهداف دولت است