مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-09اقتصادي

18 زندانی جرایم غیرعمد در کرمان آزاد شدند/ 178 زندانی بدهکار مالی داریم


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان از آزادی 18 مددجوی جرائم غیرعمد و مالی در قالب طرح نذر حریت در کرمان خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان از آزادی 18 مددجوی جرائم غیرعمد و مالی در قالب طرح "نذر حریت" در کرمان خبر داد.

سیدحجت الله موسوی قوام ظهر ا÷مروز 18 شهریورماه در ویژه برنامه نذر حریت مرحله دوم نهضت آزادسازی محکومین جرایم مالی و غیرعمد زندان های استان کرمان گفت: امروز با 20 میلیارد و 500 میلیون تومان زمینه آزادی 18 مددجوی جرائم غیرعمد و مالی فراهم شد.

وی افزود: در سال گذشته استان کرمان در پنج مرحله زمینه آزادی 140 مددجوی جرایم غیرعمد در قالب مکتب حاج قاسم سلیمانی را فراهم کرد و از این جهت استان برتر کشور بوده است.

موسوی قوام از فراهم شدن زمینه آزادی 106 مددجوی واجد شرایط از زندان های استان کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار کرد: با حمایت های خیران و مجموعه های همکار ستاد دیه و با هزینه 6 میلیارد و 161 میلیون تومان زمینه آزادی این افراد به وجود آمده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان ادامه داد: در مجموع 95 نفر از محل کمک های خیران به مبلغ 4 میلیارد تومان آزاد شده اند و 100 میلیارد تومان نیز تخفیف بدهی شاکیان را داشته ایم و از این رو شاکیان نیز به عنوان خیران ستاد دیه به شمار می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 زندانی جرایم غیرعمد در کرمان آزاد شدند/ 178 زندانی بدهکار مالی داریم

18 زندانی جرایم غیرعمد در کرمان آزاد شدند/ 178 زندانی بدهکار مالی داریم