مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-09سياسي

استقرار عدالت و اقتصاد اسلامی چالش اساسی در کشور/مراقب تفکرات انحرافی باشیم


فرمانده قرارگاه بقیه الله الاعظم (عج) گفت: مشکلات اساسی روز کشور نه مشکلات سخت و امنیتی بلکه مشکلات نرمی همچون استقرار عدالت، اقتصاد اسلامی و برقراری برابری در جامعه است.

- اردبیل - فرمانده قرارگاه بقیه الله الاعظم (عج) گفت: مشکلات اساسی روز کشور نه مشکلات سخت و امنیتی بلکه مشکلات نرمی همچون استقرار عدالت، اقتصاد اسلامی و برقراری برابری در جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری ظهر پنجشنبه در نشست مجمع مطالبه گران استان اردبیل با اشاره به دقت در اصل مطالبه گری اظهار کرد: نقش مطالبه در اصلاح مسیر کشور در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه کلان مدیریتی خطیر بوده اما نباید این مطالبه گری به هر بهایی و به هر روشی در جامعه مطرح شود چرا که یکی از تأکیدات مؤکد مقام عظمی ولایت نیز بر همین اساس است که مطالبه باید در چارچوب اصلی طرح و بررسی شود.

وی با اشاره به مشکلات رایج کشور در این برهه از زمان اذعان کرد: مشکلات امروز کشور و ملت ما مشکل جنگ و امنیت نیست امروز ما در استقرار عدالت و برقراری اقتصاد اسلامی و فرهنگ دینی دچار ضعف هستیم و اصلی ترین مطالبه مردم ما نیز همین موارد هستند چرا که بعد از اجراسازی گام دوم انقلاب این انتظار از دولت و نظام می رود که مشکلات اساسی را در جامعه ریشه کن کرده و بهای لازم به پشتوانه نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار عدالت و اقتصاد اسلامی چالش اساسی در کشور/مراقب تفکرات انحرافی باشیم

استقرار عدالت و اقتصاد اسلامی چالش اساسی در کشور/مراقب تفکرات انحرافی باشیم