مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-09سياسي

پیشتازی استان یزد در تحقق اشتغال 80 درصدی زندانیان


رسیدن به سقف تعیین شده قوه قضاییه در زمینه اشتغال مولد از سوی مجموعه زندان های یزد، قابل تقدیر و تحسین است.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد گفت: رسیدن به سقف تعیین شده قوه قضاییه در زمینه اشتغال مولد از سوی مجموعه زندان های یزد، قابل تقدیر و تحسین است.

غلامعلی دهشیری در مراسم آغاز به کار هیئت بازرسی و نظارت بر حفظ حقوق شهروندی ویژه بازرسی از زندان های استان یزد اظهار کرد: این موضوع که اکنون اشتغال مولد مددجویان زندان های یزد از 76 درصد گذشته و تا هفته آتی می تواند به سقف تعیین شده 80 درصد برسد، نشان از همراهی و همگرایی مجموعه قضایی استان و اهتمام کادر مدیریت، مددکاران و همکاری خیرین یزدی است.

وی تصریح کرد: با هدف گذاری که سال قبل انجام شد و جلساتی نیز با صاحبان حِرَف و صنایع نیز برگزار شد و مشارکت این افراد در جذب مددجویان رأی باز در کارگاه های تولید و حتی برخی فراهم کردن شرایط کار در محیط زندان برای مددجویان بند بسته، اهداف اشتغال برای مددجویان به معیار قابل توجهی رسیده است.

این مقام قضایی با صدور احکامی برای چند تن از مسئولین ارشد قضایی استان جهت انجام بازرسی ویژه حقوق شهروندی از مجموعه زندان های استان یزد، ابراز کرد: گرچه در بازرسی های نوبه ای صورت گرفته در سنوات گذشته همواره زندان های یزد از شرایط مطلوبی برخوردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی استان یزد در تحقق اشتغال 80 درصدی زندانیان

پیشتازی استان یزد در تحقق اشتغال 80 درصدی زندانیان