مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-09سياسي

توضیحات سلحشور پیرامون سخنانش در محرم/ چرا رهبری، حسین زمان است؟


مهدی سلحشور مداح اهل بیت(ع) در پیام ویدئویی نسبت به حواشی ایجاد شده در خصوص سخنرانی اش در دهه اول ماه محرم پیرامون ولایت فقیه توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مهدی سلحشور مداح اهل بیت(ع) در پیام ویدئویی نسبت به حواشی ایجاد شده در خصوص سخنرانی اش در دهه اول ماه محرم پیرامون ولایت فقیه توضیحاتی ارائه کرد.

جمله سلحشور در ماه محرم سلحشور در عزاداری دهه اول محرم هیأت فاطمیون قم با اشاره به جمله ای از سیدحسن نصرالله که می گوید: امروز خیمه حسین ایران است یزیدیان خیمه را محاصره کردند حسین زمان شخص امام خامنه ای است.

خطاب به او می گویم به خدا قسم اگر کشته شویم، سپس سوزانده شویم و خاکستر ما را به باد دهند و هزاران بار این کار شود، دست از تو نخواهیم کشید ، گفته بود: امروز دعوای عالم بر سر ولایت فقیه است که حاج قاسم سلیمانی هم گفت: والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت به خیری، رابطه قلبی و حقیقی با ولی فقیه است و در قیامت خواهیم دید که مهمترین محور محاسبه همین است.

هرچه مقام معظم رهبری می فرمایند باید مانند رزمنده های دوران دفاع مقدس که کلام امام را روی چشم می گذاشتند، بپذیریم و عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات سلحشور پیرامون سخنانش در محرم/ چرا رهبری، حسین زمان است؟

توضیحات سلحشور پیرامون سخنانش در محرم/ چرا رهبری، حسین زمان است؟