مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-09سياسي

مدیران اجازه ندهند بودجه ساوه برگردد


فرماندار ساوه خواستار پیگیری و تلاش مستمر مدیران در راستای اخذ اعتبارات برای اجرای پروژه ها شد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید تمام تلاش خود را انجام دهند که حتی یک ریال از بودجه شهرستان در پایان سال برگشت داده نشود.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه خواستار پیگیری و تلاش مستمر مدیران در راستای اخذ اعتبارات برای اجرای پروژه ها شد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید تمام تلاش خود را انجام دهند که حتی یک ریال از بودجه شهرستان در پایان سال برگشت داده نشود.

علی میرزایی پنجشنبه 18 شهریورماه در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه با اشاره به مشخص شدن جدول اعتبارات شهرستانی و مشخص شدن بودجه هر دستگاهی، بر اتمام پروژه های نیمه تمام و تعریف پروژه های متناسب با اعتبارات تخصیص یافته تاکیدکرد و گفت: باید به گونه ای تشریفات اداری صورت گیرد که در پایان سال بودجه شهرستان برگشت نخورد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت شوراها از مدیران خواست تا با شوراها و دهیاران جهت شفافیت پاسخگویی و کارآمدی همکاری کنند و دهیاران نیز تمام وقت در خدمت روستاییان بوده و به دهیاری به عنوان شغل دوم نگاه نکنند.

فرماندار ساوه با اشاره به واکسیناسیون افراد و اقداماتی که در شرایط کرونایی صورت می گیرد گفت: اقدامات خوبی در راستای واکسیناسیون مردم این شهرستان در مراکز تجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران اجازه ندهند بودجه ساوه برگردد

مدیران اجازه ندهند بودجه ساوه برگردد