مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-09سياسي

برنامه های رادیو اربعین تشریح شد


مدیر رادیو اربعین ضمن تشریح رویکردهای این شبکه رادیویی در آستانه اربعین حسینی، از همکاری بهترین گروه های برنامه ساز معاونت صدا برای تولید آثار این شبکه خبر داد.

- مدیر رادیو اربعین ضمن تشریح رویکردهای این شبکه رادیویی در آستانه اربعین حسینی، از همکاری بهترین گروه های برنامه ساز معاونت صدا برای تولید آثار این شبکه خبر داد.

جواد تشکری ، مدیر شبکه رادیویی اربعین در گفت وگو با ایسنا با بیان محورهای اصلی این شبکه، همراهی با عزاداران حسینی( ع) در شرایط کرونایی را یک راهبرد مهم خواند و گفت: رادیو اربعین در اوج محدودیت های کرونایی دل های عاشقان حسینی را به کربلای معلا می برد.

امسال به خاطر فراگیری بیماری کرونا و محدودیت هایی که در این زمینه ایجاد شده است، رادیو اربعین برای 30هزار نفر از هموطنان که به صورت هوایی به عتبات عالیات مشرف می شوند ، اقدام به اطلاع رسانی مستمر می کند و همچنین با پیگیری موانع و مشکلات احتمالی آن ها اعم از مسئولین ستاد اربعین و سایر دست اندرکاران کشوری و لشگری، برنامه های مختلفی را پخش خواهد کرد.

او اظهار کرد: رادیو اربعین در این شرایط خاص، برای افرادی که امکان شرکت در پیاده روی اربعین را ندارند با تداعی حال و هوای این سفر سراسر معنوی، با عاشقان خاندان عصمت و طهارت همگام می شود و به ترویج فرهنگ زیارت ارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های رادیو اربعین تشریح شد

برنامه های رادیو اربعین تشریح شد