مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-09سياسي

«مسکو» میزبان رایزنی معاونان وزرای خارجه پیمان امنیت جمعی


معاونان وزرای امور خارجه کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی در چارچوب نشست مشورتی در محل دبیرخانه این سازمان گردهم آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، رایزنی معاونان وزرای خارجه پیمان امنیت جمعی در محل دبیرخانه این سازمان برگزار شد.

در جریان این نشست، معاونان وزرای خارجه پیمان امنیت جمعی به طور سازنده در مورد موضوعات اصلی همکاری در داخل سازمان و آمادگی برای جلسات آینده شورای امنیت جمعی در دوشنبه با حضور سران کشورها و نشست مشترک وزرای امور خارجه، دفاع و کمیته دبیران شورای امنیت بحث و تبادل نظر کردند.

در طول این جلسه همچنین پیش نویس اسنادی که در جلسه شورای امنیت جمعی و نشست مشترک شورای وزرای امور خارجه، شورای وزرای دفاع و کمیته دبیران شورای امنیت سازمان پیمان امنیت جمعی ارائه می شوند، هماهنگ شدند.

استانیسلاف زاس دبیرکل سازمان پیمان امنیت جمعی شرکت کنندگان این نشست مشاوره ای را در مورد رویدادهای مربوط به اجرای دستورالعمل های بیان شده در 23 آگوست سال 2021 در جلسه فوق العاده شورای امنیت جمعی پیمان امنیت جمعی که به وضعیت افغانستان اختصاص داشت، مطلع کرد.

در پایان این رایزنی طرف تاجیکی اطلاعاتی را در مورد مسائل سازمانی جلسات سازمان پیمان امنیت جمعی در پایتخت تاجیکستان ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مسکو» میزبان رایزنی معاونان وزرای خارجه پیمان امنیت جمعی

«مسکو» میزبان رایزنی معاونان وزرای خارجه پیمان امنیت جمعی