مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-09سياسي

روشنایی به پارک های بجنورد برگشت


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد، گفت: خاموشی پارک ها همزمان با شیوع بیماری کرونا و با هدف جلوگیری از حضور شهروندان به بوستان ها و پارک ها برابر مصوبات ستاد استانی کرونا در دستور کار قرارگرفت اما به دلیل ایجاد مشکلات دیگر این موضوع منتفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا موفق در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: خاموشی بوستان ها مانع از تجمع افراد نبود بلکه به ناامنی حاصل از تجمع برخی افراد و سنت شکنی حاصل از اجرای برخی رفتارهای ضد اجتماعی دامن زد.

وی گفت: مکاتباتی با دادستانی و مدیران ارشد استانی به انجام رساندیم که درآن درخواست تجدید نظر در خاموشی بوستان ها را با مدیریت برامنیت مطرح کردیم.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد، تصریح کرد: درپاسخ به این مکاتبات، ایلالی، دادستان با روشنایی 20 درصدی بوستان ها به شرط ادامه مسدود بودن تا تثبیت شرایط ابتلا به به شهرداری ابلاغ کردند.

وی افزود: هم اکنون روشنایی پارک ها با 20 درصد ظرفیت تاسیسات موجود فراهم است اما شهروندان عزیز بدانند مسدود بودن پارک ها به قوت خود باقی است و تا اعلام مصوبات جدید ستاد مدیریت برکرونا دراستان ، شهرداری خود را تابع اجرای قوانین می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنایی به پارک های بجنورد برگشت

روشنایی به پارک های بجنورد برگشت