مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-09حوادث

کشف 100 کیلوگرم موادمخدر در تربت جام


جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تربت جام با همکاری و رصد اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به کشف 100 کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تربت جام با همکاری و رصد اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به کشف 100 کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان شدند.

سردار ابراهیم قربان زاده اظهار کرد: پلیس طی رصد اطلاعاتی از انتقال این مقدار مواد افیونی توسط سوداگران مرگ مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بنا بر اعلام فرماندهی انتظامی خراسان رضوی وی افزود: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق محورهای مواصلاتی تربت جام موفق شدند یک دستگاه خودروی وانت حامل موادمخدر را در محور ورودی شهرستان شناسایی و در یک عملیات ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف کنند.

قربان زاده بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از متوقف کردن این خودرو در بازرسی از آن 92 کیلوگرم حشیش و 8 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه تاکید کرد: پلیس با به کارگیری توان عملیاتی و انتظامی خود در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 100 کیلوگرم موادمخدر در تربت جام

کشف 100 کیلوگرم موادمخدر در تربت جام