مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-09اجتماعي

اعلام نحوه آغاز سال تحصیلی جدید در اردبیل


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: آغاز سال تحصیلی جدید به صورت ترکیبی از آموزش حضوری و غیرحضوری پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز ندایی بعدازظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی جدید به صورت ترکیبی اعم از آموزش حضوری و غیرحضوری پیش بینی شده است و باید تمامی معلمان دُز اول و دوم واکسن خود را به موقع دریافت کنند تا در هنگام حضور در کلاس درس برای خود و دانش آموزان مشکلی به وجود نیاید.

وی افزود: پیش بینی ها حکایت از رسیدن کشور به سطح بالای ایمنی تا بهمن ماه دارد و در 3 ماه اول شروع سال تحصیلی کلاس ها به صورت ترکیبی حضوری و غیرحضوری تشکیل شده و رفته رفته فضا برای حضور دانش آموزان در مدارس و الزام آور بودن تحصیل به صورت حضوری مهیا می شود.

اهمیت آموزش حضوری برای جلوگیری از افت آموزشی و فعالیت بدنی دانش آموزان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: امید می رود با همکاری اولیای دانش آموزان و اعتماد آن ها به مدارس و مدیران و همچنین واکسیناسیون معلمان و سایر عوامل مدرسه سال تحصیلی جدید را بعد از سپری شدن نزدیک به 2 سال مدیریت غیرحضوری کلاس های درس، به شکل حضوری شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نحوه آغاز سال تحصیلی جدید در اردبیل

اعلام نحوه آغاز سال تحصیلی جدید در اردبیل