مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 11:252021-09-09سياسي

نمازجمعه از پایه های اساسی حکمرانی فرهنگی است


مسئول دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، نهاد نمازجمعه را از پایه های اساسی حکمرانی فرهنگی در جامعه یاد کرد و از تشکیل قرارگاه ملی و استانی فرهنگی خبر داد.

- ، حجت الاسلام حجر حسنی سعدی عصر پنجشنبه در نشست قرارگاه فرهنگی ائمه جمعه استان مازندران با بیان اینکه نیازمند سازماندهی میدان هستیم، افزود: نمازجماعت، جمعه و مراسم حج از جمله مراسم و مبنای حاکمیت اسلامی است.

وی با اظهار اینکه شبکه سازی و تشکیل قرارگاه های فرهنگی امری مهم به شمار می رود، گفت: به تبع قرارگاه ملی نیازمند قرارگاه فرهنگی پایین دستی هستیم تا مسائل طراحی شده در ستاد را به نقد و نظر میدانی قرار دهیم.

وی گفت: نهاد نمازجمعه یکی از پایه های اساسی حکمرانی فرهنگی در جامعه است از این رو باید نگاه شبکه و واقعیت های میدان را باید احصاء و پایش کنیم.

حجت الاسلام حسنی سعدی با اشاره به تشکیل قرارگاه های فرهنگی استانی و منطقه ای اظهار داشت: قرارگاه های منطقه ای با محوریت شهرستان های با قدمت طولانی نیز شکل گرفته است.

مسئول دفتر مطالعات و برنامه ریزی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خواستار تشکیل قرارگاه های فرهنگی شهری با حضور امامان جماعت محلات شد و گفت: عدم هماهنگی دستگاه ها و ادارات از جمله مسائل است و تا 1402 درصد هستیم قرارگاه های فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازجمعه از پایه های اساسی حکمرانی فرهنگی است

نمازجمعه از پایه های اساسی حکمرانی فرهنگی است