مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 12:402021-09-09سياسي

آغاز فعالیت عمرانی گروه جهادی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در مناطق محروم خوسف


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از حضور گروه جهادی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در استان خبر داد و گفت: این گروه جهادی به مدت یک هفته در مناطق محروم خوسف خدمات عمرانی ارائه می کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از حضور گروه جهادی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در استان خبر داد و گفت: این گروه جهادی به مدت یک هفته در مناطق محروم خوسف خدمات عمرانی ارائه می کنند.

مهدی هنری، امروز پنج شنبه 18 شهریور به خبرنگاران اعلام کرد: گروه جهادی شهید مؤمنی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در منطقه ماژان شهرستان خوسف در روستاهای پی رود و کریم آباد در عرصه عمرانی خدماتی از جمله ساخت و مرمت خانه محروم، ساخت سرویس بهداشتی و کانال کشی مزارع ارائه خواهند کرد.

وی بیان کرد: این گروه جهادی از امروز 18 شهریور ماه لغایت 26 شهریور ماه به مدت یک هفته وارد استان و در منطقه ماژان شهرستان خوسف مستقر شده اند.

هنری بیان کرد: اعضای این گروه جهادی حدود 30 نفر است و برای سومین بار میهمان استان خراسان جنوبی هستند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه این گروه در نوروز و تابستان سال 98 در منطقه ماژان فعالیت داشته اند، اظهار کرد: سال گذشته و امسال به دلیل شیوع کرونا اردوهای جهادی و حضور جهادگران در مناطق کم برخوردار مانند سال های قبل از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت عمرانی گروه جهادی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در مناطق محروم خوسف

آغاز فعالیت عمرانی گروه جهادی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در مناطق محروم خوسف