مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 13:102021-09-09حوادث

کلاهبرداری 5 میلیاردی با همراه بانک جعلی


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی خبر داد.

- ، سرهنگ داوود معظمی گودرزی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز چهارصد میلیون ریال از حسابش، پرونده ای در این زمینه تشکیل و موضوع در دستور کار پلیس فتا پایتخت قرار گرفت.

وی عنوان کرد: شاکی اظهار داشت، برای نصب نرم افزار همراه بانک به روزرسانی شده یکی از بانک های رسمی کشور در موتور جستجوگر گوگل اقدام به جست وجو کرده و پس از مشاهده و دانلود اولین لینک نرم افزار که مشابه نرم افزار اصلی بانک بوده، به صورت ناآگاه نرم افزار مخرب را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده و در دام سارقان اینترنتی گرفتارشده است.

این مقام سایبری با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند، افزود: متخصصان پلیس فتا با بهره گیری از روش های علمی و بکارگیری اقدامات تخصصی مجرم را شناسایی و متوجه شدند افراد زیادی با جستجو در اینترنت و نصب این بدافزار توسط این شیاد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

رییس پلیس فتا تهران بزرگ ادامه داد: پس از به دست آمدن اطلاعات هویتی مجرم برای پلیس و پس از تشریفات قضایی متهم در محل اختفای خود در یکی از مناطق جنوبی تهران بزرگ دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیکی به پلیس فتا منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 5 میلیاردی با همراه بانک جعلی

کلاهبرداری 5 میلیاردی با همراه بانک جعلی