مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 15:252021-09-09اقتصادي

بروکراسی اداری بانک ها برای فعالان اقتصادی نفس گیر است


عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران با نفس گیر خواندن بروکراسی اداری بانک ها برای پرداخت تسهیلات به فعالان اقتصادی، گفت: مشتری مداری حلقه مفقوده نظام بانکی ایران است.

- ایسنا/کرمانشاه عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران با نفس گیر خواندن بروکراسی اداری بانک ها برای پرداخت تسهیلات به فعالان اقتصادی، گفت: مشتری مداری حلقه مفقوده نظام بانکی ایران است.

کیوان کاشفی در نشست فعالین اقتصادی کرمانشاه با معاون شعب بانک ملی ایران که امروز (18 شهریور) برگزار شد با اشاره به قدمت و جایگاه بانک ملی ایران و همکاری که عمده فعالین اقتصادی بزرگ و خرد با این بانک دارند، افزود: این امر سطح توقع از بانک ملی را بالا برده و مسئولیت این بانک را سنگین تر کرده است.

وی ادامه داد: البته اکنون تعامل فعالین اقتصادی با بانک ها دچار پیچیدگی و مشکلاتی شده که توقع داریم اقداماتی برای تسهیل گری در این زمینه صورت گیرد.

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه به بیان مهمترین چالش های فعالین اقتصادی با بانک ها و انتظاراتی که از نظام بانکی کشور وجود دارد اشاره کرد و یادآور شد: یکی از مهمترین چالش های ما محدودیت سقف اختیارات شعب استانی خصوصا در زمین پرداخت تسهیلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروکراسی اداری بانک ها برای فعالان اقتصادی نفس گیر است

بروکراسی اداری بانک ها برای فعالان اقتصادی نفس گیر است