مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 18:052021-09-09سياسي

فعالیت بیش از 360 گروه جهادی در شهرستان اراک


شهرستان اراک دارای بیش از 360 گروه جهادی فعال در عرصه های سازندگی، آبادانی، محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال پایدار، - ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: شهرستان اراک دارای بیش از 360 گروه جهادی فعال در عرصه های سازندگی، آبادانی، محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال پایدار، خدمات کشاورزی، اجتماعی، بهداشتی، پزشکی و دامپزشکی و کمک های مومنانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ پاسدار محمد مهجوری پنجشنبه 18 شهریور در جریان برگزاری اردوی جهادی روستای امامزاده ورچه از توابع شهرستان خمین، اظهار کرد: جهادگران بسیجی در این روستا منشاء بسیاری از خیرات و برکات شده اند و اگر از این حرکات جهادی حمایت شود می تواند منشاء خیرات بسیاری برای روستاییان و بویژه محرومان باشد.

مهجوری گفت: با توجه به تعداد قابل توجه گروه های جهادی در شهرستان اراک، از فرماندهان سپاه های نواحی خواسته شده که اگر عرصه های خدمت به محرومان در استان وجود داشته باشد، اعلام کنند تا گروه های جهادی اعزام شوند.

در حال حاضر در شهرستان های خمین، شازند، خنداب و فراهان این گروه های جهاید بویژه گروه های تخصصی ما در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به برگزاری میز خدمت در جریان برگزاری این اردوی جهادی اظهار کرد: هدف از برگزاری میز خدمت جهادی این است که مسئولان از پشت میزهای اداری برخاسته و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 360 گروه جهادی در شهرستان اراک

فعالیت بیش از 360 گروه جهادی در شهرستان اراک