مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 18:052021-09-09حوادث

دستگیری سارقان خودرو در کرج


سه نفر از سارقان سابقه دار خودرو و لوازم خودرو با اعتراف به 34 فقره سرقت در شهر کرج دستگیر شدند.

- ، محمد نادربیگی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت خودروی مزدا در منطقه شاهین ویلا کرج بررسی موضوع به پلیس آگاهی استان محول شد.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی اولیه متوجه شدند که سارقان در یک گروه 3 نفره با استفاده از یک خودرو پراید خودروهای فاقد لوازم ایمنی را شناسایی و از طریق تخریب قفل، آنها را به سرقت برده و پس از باز کردن قطعات؛ آنها را در مناطق خلوت رها می کنند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز بیان داشت: بلافاصله مأموران با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از سارقان دخیل در این سرقت ها شده و با ردیابی محل تردد وی، او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه منکر انجام هرگونه سرقت بود، تصریح کرد: متهم با مشاهده مستندات غیرقابل انکار کارگاهان، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 34 فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو در مناطق مختلف شهر کرج با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کرد.

نادربیگی با اشاره به شناسایی مخفیگاه همدستان متهم و دستگیری آنها در شهر کرج، یادآور شد: با اقدامات صورت گرفته، خوشبختانه همه مالباختگان پرونده شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان خودرو در کرج

دستگیری سارقان خودرو در کرج