مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 23:002021-09-09بين الملل

سیاست باج خواهی آمریکا بحران لبنان را تشدید کرد


فراکسیون مقاومت لبنان در بیانیه ای پنجشنبه شب اعلام کرد که سیاست باج خواهی آمریکا موجب تشدید بحران در لبنان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از پایگاه خبری العهد لبنان، در این بیانیه تصریح شده است: خبر حرکت نفتکش های ایرانی به سوی لبنان چهره تمام کسانی را برملا کرد که دلخوش به تحریم اقتصادی تحمیلی آمریکا علیه لبنان، مردم و دولت آن بودند که با هدف تسلط بر امور کشورمان و سیاست های آن وضع شده بود، اعمال شده بود.

در این بیانیه آمده است که اصرار سید حسن نصرالله بر خرید سوخت از ایران در راستای کمک به مردم لبنان و ممانعت از خواری آنان و ادامه تحریم اقتصادی است و همین مسأله آمریکایی هایی را مجبور کرد تسلیم شوند و تدابیری را اتخاذ کنند.

این بیانیه تأکید دارد: مقاومت به وضوح شکنندگی قفل تحریم های آمریکا برای تحریم لبنان و اقدام موسوم به قانون سزار را برملا کرد، قانونی که اعمال شد تا با از سرگیری روابط لبنان و سوریه مطابقت داشته باشد.

فراکسیون مقاومت بار دیگر اعلام کرد: پرواضح است که اگر سیاست باج خواهی آمریکا که برای دیکته های خود به کار گرفت، وجود نداشت، بحران اقتصادی جانکاه کشورمان تشدید نمی شد.

این فراکسیون مورد حمایت حزب الله لبنان در خصوص خلأ سیاسی در این کشور نیز اعلام کرد: ادامه شرایط فعلی در لبنان بدون حضور یک دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست باج خواهی آمریکا بحران لبنان را تشدید کرد

سیاست باج خواهی آمریکا بحران لبنان را تشدید کرد