مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-10اجتماعي

بلاتکلیفی برنامه واکسیناسیون دانشگاهیان در آستانه سال تحصیلی جدید


مشکل عدم واکسیناسیون دانشگاهیان تنها محدود به دانشگاه های تهران نمی شود و دانشگاه های بزرگ سایر شهرها نیز بعضا از واکسینه نشدن دانشگاهیان خود و بلاتکلیفی برای شروع سال تحصیلی جدید و نوع آموزش امسال گلایه مند هستند.

- مشکل عدم واکسیناسیون دانشگاهیان تنها محدود به دانشگاه های تهران نمی شود و دانشگاه های بزرگ سایر شهرها نیز بعضا از واکسینه نشدن دانشگاهیان خود و بلاتکلیفی برای شروع سال تحصیلی جدید و نوع آموزش امسال گلایه مند هستند.

فرآیند واکسیناسیون در کشور از اواخر سال گذشته آغاز شد و در اوایل تابستان صحبت هایی مبنی بر واکسیناسیون جامعه دانشگاهی مطرح شد.

سرانجام از اواسط مردادماه واکسیناسیون جامعه دانشگاهی به صورت بسیار محدود آغاز شد؛ اما با این وجود و علی رغم نزدیک شدن به زمان آغاز سال تحصیلی جدید، به دلیل خیزهای متعدد کرونا و تداوم ریسک بالای حضور در مکان های عمومی پرتجمع و واکسینه نشدن همه جمعیت هدف، عملا امکان بازگشایی آموزش حضوری دانشگاه ها برای ترم جدید وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردیبهشت ماه امسال بود که بحث واکسیناسیون دانشجویان تمامی دانشگاه های کشور برای اولین بار توسط دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت در بازید از خبرگزاری ایسنا مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی برنامه واکسیناسیون دانشگاهیان در آستانه سال تحصیلی جدید

بلاتکلیفی برنامه واکسیناسیون دانشگاهیان در آستانه سال تحصیلی جدید