مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-10سياسي

طلبه ای که به 7 روستای کرمان آب رساند/ ساخت 10 مدرسه و مسجد+عکس و فیلم


حجت الاسلام فلاح نژاد امام محله دهه هفتادی در جنوب کرمان است که برای 10 روستا در این منطقه با کمک نیروهای جهادی مدرسه و مسجد ساخته است و تاکنون هم توانسته با آب رسانی به 7 روستا مشکل آب آشامیدنی مردم را مرتفع کند.

- قرائت دعای سلامتی امام زمان توسط کودکان روستا همراه با امام محله خود بیماری هایی که آب ناسالم در روستاییان ایجاد کرده بود در این مناطق از کشور هموطنان شیعه و سنی در کنار یکدیگر زندگی می کنند، جهادی تصمیم گرفتند برای حفظ وحدت و احیای نام امام عصر(عج)، باقی مدارس و مساجد را به نام ایشان نامگذاری کنند.

براین اساس نام مساجد و مدارس صاحب الزمان(عج) شد.

در مجموعه برای ساخت مسجد و مدرسه ها 150 میلیون تومان هزینه شد.

فلاح نژاد می گوید: در حین ساخت مدارس و مساجد، متوجه بیماری هایی در میان مردم شدیم که سرمنشاء را بررسی کردیم و با مشورت با کارشناسان مطلع شدیم که دلیل این بیماری ها، آب ناسالم مصرفی این مردم است.

مردم این روستاها از آب موتور کشاورزی استفاده می کردند که با روغن و سموم مخلوط شده بود و متاسفانه بیماری های عجیبی میان مردم ایجاد کرده بود.

آب رسانی به روستاهای جنوب کرمان به همت یک طلبه دهه هفتادی خیرینی از تهران مبالغ مورد نیاز را تأمین کردند جهادی ها با بررسی وضعیت آب مصرفی این منطقه تصمیم گرفتند برای آب رسانی به مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلبه ای که به 7 روستای کرمان آب رساند/ ساخت 10 مدرسه و مسجد+عکس و فیلم

طلبه ای که به 7 روستای کرمان آب رساند/ ساخت 10 مدرسه و مسجد+عکس و فیلم