مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-10اقتصادي

مناقصه اجاره غرفه های بازار ماهی کیش لغو شد


عبدالنبی شرفی مدیر عامل و رییس هیات مدیره و جمعی از معاونان و مدیران شرکت عمران ، آب و خدمات کیش بدنبال مشکلات اخیر و رکود بازار ماهی جزیره با هدف بررسی شرایط و چگونگی کمک به رونق و توسعه بازار ماهی کیش از این مجموعه خدماتی واقع در منطقه سفین بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش ، بازار ماهی فروشان، یکی از جاذبه های گردشگری کیش به حساب می رود و جز محبوب ترین بازارهای جزیره است و تمامی ماهی ها و میگوها توسط ماهی گیران بومی صید شده و در بازار ارائه می شود.

از جمله ماهی هایی که در این بازار یافت می شود میتوان به سیباس، جت دم زرد، شیر، سرخو نعیمی، تن، شهری، جاش طلایی، جاش سال، جاش مقوا، سیبرین، هامور، جت ساده، سکن سه کله، تک خال، سلطان ابراهیم، کبوتر، دختر ناخدا، کافر، کفشک، حلوا سیاه، حلوا سفید، شوریده و موتو اشاره کرد.

بازار ماهی فروشان جزیره کیش در سال 1376 به سبک سنتی شروع به کار کرد و کاملا روباز بود.

که این بازار به دلیل وضع نابسامان و مشکلات فراوان از جمله نداشتن تهویه مناسب، مشکل جمع آوری فاضلاب، نداشتن سردخانه مناسب و سیستم های برودتی در 11 آذر 97 در فضایی به وسعت 3 هزار و پانصد متر مربع شامل یک سالن مجهز با 12 غرفه فروش ماهی ،سردخانه مجهز ،دو دستگاه یخ ساز ،نصب تجهیزات مدرن تهویه و دستگاه های برودتی بازسازی و بهسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناقصه اجاره غرفه های بازار ماهی کیش لغو شد

مناقصه اجاره غرفه های بازار ماهی کیش لغو شد