مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-10سياسي

آزادیخواه: جامع نگری در حوزه سیاست خارجی در دیدگاه اصلاح طلبان وجود ندارد


اگر اصلاح طلبان خیلی نگران افغانستان هستند، با حضور و انجام اقدامات جهادی در این کشور اهداف و برنامه های خود را دنبال کنند.

- حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در انکار کند اما عده ای که اعتراض دارند مشخصا باید بگویند که مرادشان چیست و هر موضعی که دارند باید اعلام کنند.

وی افزود: اگر مراد اصلاح طلبان ورود شتاب زده جمهوری اسلامی ایران به جریانات افغانستان و ورود ناشیانه به این حوزه است، حتما ما با این قصه موافقت نمی کنیم و به صلاح کشور هم نیست، اما اگر منظورشان دفاع از حیثیت جمهوری اسلامی ایران و مظلومین منطقه است، این اتفاق به بهترین شکل خودش در حال انجام است و بهتر است یک مقدار بصیرت بالا رود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: ما امروز در ماجرای دره پنجشیر و در جریان متشتتی که در افغانستان در حال رخ دادن است، هم امنیت مرزهایمان تامین شده و هم نوع موضع گیری هایمان به شکلی است که موجب خروج آمریکایی ها از منطقه شده و این یک برگ برنده برای ما به شمار می رود و هم توانسته ایم در مذاکرات به فکر ثبات و امنیت مردم افغانستان باشیم.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: اگر آقایان اصلاح طلب خیلی نگران وضعیت افغانستان هستند، خود مستقیما به موضوع ورود کرده و با حضور در افغانستان و انجام اقدامات جهادی در این کشور اهداف و برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادیخواه: جامع نگری در حوزه سیاست خارجی در دیدگاه اصلاح طلبان وجود ندارد

آزادیخواه: جامع نگری در حوزه سیاست خارجی در دیدگاه اصلاح طلبان وجود ندارد