مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-10سياسي

هیات رییسه شورای شهرهای درگهان و طبل انتخاب شدند


جلسه انتخاب هیات رییسه ی شورای شهر درگهان پس از کش و قوس های فراوان برگزار شد و بالاخره شوراهای اسلامی شهرهای درگهان و طبل از توابع شهرستان قشم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قشم، با برگزاری جلسه هیات رییسه شورای اسلامی شهر درگهان، محمد صالحی به عنوان رییس، آرش دریانورد نایب رییس، محمد مشتاقی خزانه دار و محمد تورنگ و سید یعقوب دریانورد به عنوان عضو شورا انتخاب شدند.

همچنین با برگزاری جلسه تحلیف و انتخاب هیات رییسه ی شورای شهر طبل، عبدالجلیل امینی طول و محمد امین امینی به ترتیب بعنوان رییس و نائب رییس انتخاب شدند.

لازم به ذکر است پاره ای اعتراضات در خصوص پرونده یکی از اعضا شورا اسلامی شهر درگهان، انتخاب هیات رییسه را به درازا کشانده بود؛ همچنین شهر طبل نیز یکی از تازه تاسیس ترین شهرهای قشم بود که پیش از این نیز انتخاب های شهردار و حواشی استعفای شهردا و استعفاهای زودهنگام سرپرست های اعلامی، مشکلاتی را برای ساختار نوپای این نهاد محلی در این منطقه از بخش حرای شهرستان قشم ایجاد کرده بود.

شهرستان قشم دارای 150 هزار نفر جمعیت، 3 جزیره شامل قشم، لارک و هنگام، 5 شهر شامل قشم، درگهان، سوزا، طبل و رمکان و 3 بخش مرکزی، شهاب و حرا می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات رییسه شورای شهرهای درگهان و طبل انتخاب شدند

هیات رییسه شورای شهرهای درگهان و طبل انتخاب شدند