مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-10اجتماعي

آغاز توزیع کتاب های درسی از شنبه در مدارس/فروش در کتاب فروشی ها نداریم


معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از توزیع کتاب های درسی دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی از شنبه 20 شهریور 1400 در مدارس کشور خبر داد.

- ، محمد علوی تبار، با تاکید بر اینکه امسال مشکل کمبود کتاب درسی در هیچ پایه ای نخواهیم داشت، افزود: بیش از 146 میلیون جلد کتاب درسی چاپ شده و آماده توزیع است.

امسال همه کتاب ها در مدارس توزیع می شود و هیچ کتابی در کتاب فروشی ها فروخته نخواهد شد.

معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تاکنون 10 میلیون و 352 هزار دانش آموز یعنی حدود 95 درصد دانش آموزان میان پایه و یک میلیون و 711 هزار دانش آموز پایه های اول، هفتم و دهم نیز کتاب های درسی خود را به صورت اینترنتی خریداری کرده اند، اما هنوز 3 میلیون دانش آموز نسبت به خرید اینترنتی کتاب های درسی خود اقدام نکرده اند.

علوی تبار گفت: خرید کتاب درسی نیازمند ثبت نام دانش آموزان در سامانه پادا و مشخص شدن مدرسه محل تحصیل آن ها است و در صورتی که دانش آموزی در این سامانه ثبت نام نکند موفق به خرید کتاب درسی هم نخواهد شد.

وی افزود: دانش آموزانی که مدرسه محل تحصیل خود را تغییر داده اند تا 31 شهریور فرصت دارند نسبت به اصلاح نشانی مدرسه محل تحصیل خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع کتاب های درسی از شنبه در مدارس/فروش در کتاب فروشی ها نداریم

آغاز توزیع کتاب های درسی از شنبه در مدارس/فروش در کتاب فروشی ها نداریم