مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-10پزشكي

45 درصد جامعه هدف بوشهر واکسن کرونا زده اند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت:45 درصد جمعیت بالای 18 سال این استان، حداقل یک نوبت واکسن کرونا دریافت کرده اند.

- ایسنا/بوشهر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت:45 درصد جمعیت بالای 18 سال این استان، حداقل یک نوبت واکسن کرونا دریافت کرده اند.

دکتر عبدالمحمد خواجه ییان اظهار کرد: با تلاشی که صورت گرفته تا الان 333 هزار و 116 نفر یعنی معادل 45 درصد جمعیت بالای 18 سال این استان، حداقل یک نوبت واکسن کرونا دریافت کرده اند که از این تعداد 208 هزار و 370 نفر معادل 28.

1 درصد این گروه سنی، هر دو نوبت واکسن را تزریق کرده اند.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته میزان مناسبی واکسن در اختیار ما قرار گرفته که با دریافت این محموله جدید، در حال برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت روزانه واکسیناسیون استان هستیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه اکنون تا متولدین 1365 می توانند واکسن دریافت کنند، تصریح کرد: واکسیناسیون در مراکز فقط از طریق ثبت نام در سامانه سلامت و دریافت پیامک امکان پذیر است و به جز آن مراجعه افراد به این مراکز باعث ازدحام می ‎شود.

خواجه ییان افزود: واکسیناسیون گروه دانشجویان و طلاب را در دستور کار داریم که برنامه آن از طریق ثبت نام در سامانه و دریافت پیامک در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 درصد جامعه هدف بوشهر واکسن کرونا زده اند

45 درصد جامعه هدف بوشهر واکسن کرونا زده اند