مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-10سياسي

وجود افراد بی سواد زیبنده کشور نیست


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی برای ریشه کنی بی سوادی در هرمزگان بهره گرفته شود.

- ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی برای ریشه کنی بی سوادی در هرمزگان بهره گرفته شود.

علی رئوفی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وجود افراد بی سواد در کشور ،عنوان کرد: برای کشوری که مهد علم دانش و هنر است و تاکیدات بسیاری که دین مبین اسلام بر علم آموزی دارد وجود افراد بی سواد زیبنده آن نیست.

وی افزود: برنامه ریزی برای ریشه کنی بی سوادی در جامعه مستلزم داشتن آمار دقیق است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اغلب افراد بی سواد در مناطق روستایی استان ساکن هستند از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها برای شناسایی و آموزش افراد بی سواد بهره گرفته شود.

رئوفی تصریح کرد: با توجه به اهمیت علم و دانش در توسعه جوامع بخشداران و دهیاران نهایت همکاری و همراهی با اداره کل آموزش و پرورش استان برای ریشه کنی بی سوادی بعمل آورند.

وی افزود: امروزه با توجه به توسعه جوامع و گسترش فناوری های جدید سواد مختص خواندن و نوشتن نیست و آشنایی با فناوری های جدید یکی دیگر از الزامات با سواد بودن افراد جوامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود افراد بی سواد زیبنده کشور نیست

وجود افراد بی سواد زیبنده کشور نیست