مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-10ورزشي

بهره برداری از ورزشگاه میناب نیازمند نشست با وزیر ورزش و جوانان است


تلاش می کنیم تا اعتبارات مورد نیاز به موقع تخصیص یابد و پروژه های مهم و دارای اولویت شهرستان میناب به سرعت آماده بهره برداری شوند.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: تلاش می کنیم تا اعتبارات مورد نیاز به موقع تخصیص یابد و پروژه های مهم و دارای اولویت شهرستان میناب به سرعت آماده بهره برداری شوند.

فریدون همتی صبح امروز (19 شهریورماه) در خصوص بازدیدش از پروژه های در حال اجرا در شهرستان میناب، با اشاره به پروژه ورزشگاه 10 هزار نفری شهرستان میناب، عنوان کرد: این ورزشگاه از پروژه های ملی وزارت ورزش و جوانان است و تاکنون پیگیری های بسیاری برای تکمیل این پروژه از طریق برگزاری جلسات در وزارت ورزش و جوانان داشته ایم.

وی ادامه داد: در راستای برنامه ریزی جدید برای تکمیل این پروژه، به زودی نشست هایی با وزیر ورزش و جوانان، خواهیم داشت تا با تصمیم گیری جدید، هرچه سریعتر این طرح به نتیجه برسد.

استاندار هرمزگان افزود: با توجه به هزینه های بسیاری که این پروژه دارد، برای تکمیل آن به صورت فاز به فاز برنامه ریزی شده است.

همتی در ادامه بازدید از پروژه های شهرستان میناب، وضعیت استادیوم ورزشی شهید جهانگیر امینی این شهرستان را مورد بازدید قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از ورزشگاه میناب نیازمند نشست با وزیر ورزش و جوانان است

بهره برداری از ورزشگاه میناب نیازمند نشست با وزیر ورزش و جوانان است