مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-10اجتماعي

معضلات حاشیه نشینی خراسان شمالی را دریابید!


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی، گفت: باید با دلسوزی و جدیت کامل به معضل حاشیه نشینی ناشی از مهاجرت بی رویه روستاییان به شهرها و تبعات منفی متأثر از آن ورود کنند و از هر حیث علل وعوامل آن را مورد بررسی قرار دهند و سپس بطور جهادی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صادق اسپیدکار در جلسه کارگروه توانمند سازی جامعه روستایی مهاجرت فرست و محله های ضعیف و ناکارآمد، صبح امروز به تبعات منفی مورد بررسی قرار دهند و سپس به طور جهادی برای رفع مشکلات پای کار باشند.

وی با اشاره به برخی مشکلات مطروحه از سوی اهالی ساکن منطقه جوادیه بجنورد، اصلاح و مرمت آسفالت خیابان، بازسازی و نوسازی شبکه فاضلاب ، تکمیل سالن ورزشی ، احداث مدرسه سه کلاسه  و رفع ایرادات و نواقص شبکه آب و فاضلاب را از جمله مطالبات اصلی  اهالی کلاته جوادیه  برشمرد و از مسؤولین ذی ربط خواست هر چه سریعتر این مشکلات را مرتفع و نتیجه اقدامات انجام شده را به دستگاه قضایی گزارش کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، مطالبات شهروندان و تلاش در راستای رفع مشکلات آنان را از جمله اولویت های شورای پیشگیری از وقوع جرم برشمرد و با اشاره به مبانی قانونی متناظر به تعهدات و تکالیف  ذاتی مدیران در این خصوص تصریح کرد: بر اساس قوانین موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضلات حاشیه نشینی خراسان شمالی را دریابید!

معضلات حاشیه نشینی خراسان شمالی را دریابید!