مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-10اجتماعي

توقف تور غیرمجاز استان آذربایجان شرقی هنگام ورود به آستارا


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بندر مرزی آستارا از توقف تور غیرمجاز استان آذربایجان شرقی هنگام ورود به این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بندر مرزی آستارا از توقف تور غیرمجاز استان آذربایجان شرقی هنگام ورود به این شهرستان خبر داد.

مجتبی آبروشن، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس که با ظرفیت کامل جهت جابجایی اعضای یک تور غیرمجاز از مبدأ استان آذربایجان شرقی، با استفاده از تاریکی شب پنج شنبه (18شهریور1400) در شرایط حاد کرونا و ایام محرم و صفر، با حمل مشروبات الکلی و ادوات لهو و لعب، قصد ورود به شهر آستارا را داشتند، با هماهنگی قبلی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توسط هنگ مرزی پایش شدند.

وی با اشاره به اینکه از تردد این تور به شهر آستارا جلوگیری به عمل آمد و مراتب جهت اعمال قانون به مرجع قضایی شهرستان معرفی شد، ادامه داد: در شرایط پاندمی ویروس منحوس کرونا، هرگونه تجمع باعث به خطر افتادن سلامت جامعه و افزایش مرگ و میر و ستم در حق ملت بزرگوار و کادر درمان می باشد.

وی افزود: بر حسب وظیفه و تأکید ستاد ملی مقابله با کرونا با حرکت های دسته جمعی، گروه های دسته جمعی و تورهای غیرمجاز حوزه گردشگری با تعاملات صورت گرفته با مقامات قضایی، نیروی انتظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف تور غیرمجاز استان آذربایجان شرقی هنگام ورود به آستارا

توقف تور غیرمجاز استان آذربایجان شرقی هنگام ورود به آستارا