مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-10سياسي

وضعیت امروز افغانستان حاصل 20 سال اشتغالگری آمریکا است


امام جمعه اسالم با اشاره به آمریکا بزرگترین عامل ترور در جهان و حامی تروریسم است، گفت: وضعیت امروز افغانستان حاصل 20 سال اشتغالگری آمریکا است.

- ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم با اشاره به بیستمین سالگرد حادثه یازدهم سپتامبر و انفجار برج های دوقلوی آمریکا در یک عملیات تروریستی، گفت: حادثه یازدهم سپتامبر خودزنی بزرگ آمریکا برای حضور در منطقه غرب آسیا بود.

حجت الاسلام باقری با بیان این نکته که آمریکا بعد از پایان هشت سال دفاع مقدس و جنگ عراق و کویت بهانه ای برای اقدام مستقیم نظامی در منطقه و نا امن کردن آن نداشت، افزود: با این اقدام ساختگی که منجر به مرگ سه هزار نفر و مجروح شدن 25 هزار نفر از افراد عادی و بی گناه شد بهانه ای برای حمله نظامی به افغانستان و اقدام مستقیم نظامی در منطقه برای خود ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا بزرگترین عامل ترور در جهان و حامی بزرگ تروریسم است، گفت: بعد از حادثه 11 سپتامبر آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم وارد افغانستان شد و به مردم دنیا اینگونه القا کرد که منطقه غرب آسیا محل رشد و پرورش تروریست ها بوده و این کشور پرچمدار دموکراسی و آزادی برای مردم این منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت امروز افغانستان حاصل 20 سال اشتغالگری آمریکا است

وضعیت امروز افغانستان حاصل 20 سال اشتغالگری آمریکا است