مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-10پزشكي

عبور گناباد از پیک پنجم کرونا با کمترین تلفات نسبت به پیک های قبلی


رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد از کاهش تعداد مبتلایان و بستری ها در روزهای اخیر در این شهرستان خبر داد و گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شد پیک پنجم کرونا را با کمترین میزان مرگ و میر نسبت به پیک های قبلی و بدون هیچ گونه کمبود دارویی پشت سر گذاشتیم.

- جواد باذلی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: پیک پنجم یکی از سخت ترین پیک های شیوع کرونا در بسیاری از نقاط کشور بود و گناباد نیز همزمان با کل کشور این پیک را تجربه کرد، اما به دلیل راه اندازی به موقع بیمارستان دوم و تمهیداتی که قبل از شروع پیک پنجم اندیشیده شد، خوشبختانه این پیک را با کمترین میزان فوتی ها و کمبودهای دارویی پشت سر گذاشتیم.

باذلی اظهار کرد: راه اندازی بیمارستان دوم قبل از شروع پیک، برای گذر از بحران پیک پنجم بسیار کارآمد بود به طوری که در روزهای اوج بیماری روزانه 80 الی 100 بیمار سرپایی در این بیمارستان تزریقات رمدسیویر را انجام می دادند و انجام اقدامات درمانی به موقع باعث شد که بیماران کمتری نیاز به بستری شدن در بیمارستان علامه بهلول داشته باشند و عملا ورودی به بیمارستان بسیار کم شد.

وی تأمین دستگاه اکسیژن ساز را از دیگر اقدامات مهم برشمرد و افزود: باوجود اینکه در قله پیک، تعداد بیماران ما خیلی افزایش پیدا کرده بود اما خوشبختانه مشکلی در تأمین اکسیژن بیمارستان نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور گناباد از پیک پنجم کرونا با کمترین تلفات نسبت به پیک های قبلی

عبور گناباد از پیک پنجم کرونا با کمترین تلفات نسبت به پیک های قبلی