مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-10حوادث

رفع تصرف 1.2 میلیاردی از اراضی ملی کیاشهر


رییس اداره منابع طبیعی آستانه اشرفیه گفت: ماموران یگان حفاظت این اداره 600 مترمربع از اراضی منابع طبیعی در روستای عسکرآباد کیاشهر را که به صورت غیرقانونی با سیم خاردار و پایه های چوبی محصور و به شخصی دیگر فروخته شده بود، - ایسنا/گیلان رییس اداره منابع طبیعی آستانه اشرفیه گفت: ماموران یگان حفاظت این اداره 600 مترمربع از اراضی منابع طبیعی در روستای عسکرآباد کیاشهر را که به صورت غیرقانونی با سیم خاردار و پایه های چوبی محصور و به شخصی دیگر فروخته شده بود، پس گرفتند.

مهرداد کهنسال در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مساحت 12 هزار هکتاری اراضی ملی در شهرستان آستانه اشرفیه، اظهار کرد: از این میزان، 1470 هکتار مربوط به جنگل های جنگلی و 1041 هکتار مربوط به اراضی جنگل کاری شده است.

وی مساحت اراضی ساحلی شهرستان آستانه اشرفیه را 1189 هکتار دانست و تصریح کرد: این شهرستان دو پارک جنگلی دارد که پارک جنگلی صفرابسته 1354 هکتار و پارک جنگلی کیاشهر 20 هکتار مساحت دارد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیرداری شهرستان آستانه اشرفیه از رفع تصرف زمین های ملی در کیاشهر خبر داد و عنوان کرد: ماموران یگان حفاظت این اداره 600 مترمربع از اراضی منابع طبیعی در روستای عسکرآباد کیاشهر را که به صورت غیرقانونی با سیم خاردار و پایه های چوبی محصور و به شخصی دیگر فروخته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 1.2 میلیاردی از اراضی ملی کیاشهر

رفع تصرف 1.2 میلیاردی از اراضی ملی کیاشهر