مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-10بين الملل

لاپید باز هم علیه برنامه هسته ای ایران حرف زد


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، ایران را متهم به تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی کرد و مدعی شد این مسئله واکنش های زنجیرواری را در سطح منطقه موجب خواهد شد.

- ، یاییر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که اخیراً در سفر به مسکو، دیداری با سرگیی لاوروف همتای روس داشته است، در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک مدعی شد که دستیابی ایران به سلاح هسته ای به رقابت تسلیحاتی در سطح منطقه منجر خواهد شد.

این ادعا در حالی مطرح می شود که ایران بارها تاکید کرده که برنامه هسته ای صلح آمیزی را دنبال می کند و به دنبال تسلیحات اتمی نیست.

لاپید در ادامه این ادعا افزود: تبدیل ایران به قدرتی هسته ای تبعاتی سلسله وار بر کل منطقه خواهد داشت و ما باید از بابت عدم چنین پیشامدی اطمینان حاصل کنیم.

وزیر صهیونیست در ادامه بهانه جویی های خود با هدف ضایع کردن حق ایران برای برخورداری از دانش هسته ای گفت: عربستان سعودی، ترکیه و مصر هم به دنبال تسلیحات هسته ای می روند حال آنکه افزایش افراط گرایی در افغانستان که در همسایگی پاکستان هسته ای قرار دارد، به وخامت بحران امنیتی منجر خواهد شد.

لاپید در ادامه ادعاهای بی اساس خود افزود: ایران تقریبا در آستانه دستیابی به سلاح هسته ای است، تهران باید درک کند که چنین اقداماتی بی پاسخ نخواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاپید باز هم علیه برنامه هسته ای ایران حرف زد

لاپید باز هم علیه برنامه هسته ای ایران حرف زد